vrijdag 20 juni 2014

Het is tijd, de hoogste tijd!


De allerlaatste post die ik voor school moet maken is de veertigste post. Afscheid nemen is nooit perfect en dat zal nu ook niet zijn. Ik heb met veel plezier over het onderwerp (im)perfectie geschreven en ik vind mezelf nu dan ook echt een expert drs. in de wetenschap van de (im)perfectie. Op communicatiegebied dan.

Wat er nu met deze blog gaat gebeuren weet ik niet. Ik haal hem nog niet meteen van het internet af omdat ik nog niet weet of ik met deze blog verder wil, of een andere blog ga starten die niet altijd gaat over (im)perfectie. Hoewel je bijna alles kan koppelen aan dit onderwerp is het soms te vergezocht en niet meer interessant om te lezen.
 
Ik hoop dat jullie mijn blog ook leuk vonden en dat jullie me heel erg gaan missen en in een hoekje gaan huilen omdat het voor nu even stopt.

Voor nu tot de volgende keer en vergeet me niet in de gaten te houden!

XOXO, 

Mis(s) Perfect (a.k.a. Gaby Kantelberg)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten