vrijdag 6 juni 2014

Op z'n Donders


Een paar weken liep ik de Jumbo binnen en ik schrok me rot. Heel die supermarkt vol met Roykes en nee, dan bedoel ik niet die lekkere worstenbrôjkes mee spek, maar de enige echte stylist van het zuiden was te zien in elke hoek en in elk gangpad van de Jumbo.

De actie van de Jumbo voor het WK was perfect. Echt, ik heb natuurlijk al enige affectie met onze Brabantse stylist die ik wel versta maar heul veul mensen waarschijnlijk nie, maar daar lag het niet aan! In de eerste serie van Roy Donders zagen we namelijk dat hij al enige reclame maakte voor de Jumbo, onwetend waarschijnlijk, hij deed daar gewoon altijd zijn boodschappen. Een goede zet van Jumbo om daar eens op in te spelen.

Waar ik nu ook kijk, hij staat bij de ingang met zijn (inmiddels al uitverkochte) juichpak, we zien overal zijn hoofd in de gangpaadjes én als klap op de vuurpijl de beurtbalkjes. Die zijn echt super mega geweldig!

Perfectie werd benaderd, ware het niet dat de juichpakken waar menig persoon voor spaarde (en waar ik na de eerste wedstrijd van het WK trotse eigenaar van benJ) nu al uitverkocht zijn. Niet zo’n slimme zet van Jumbo denk ik dan. Want wie had nou niet verwacht dat deze juichpakkies een hit zouden worden? Dat had ik ze ook wel kunnen vertellen…


Al met al zal ons Royke wel blij zijn met de actie, het leverde hem een half miljoen op heb ik horen zeggen.

Ik zal deze post maar afsluiten met een quote van de meest trotse moeder van Nederland:

“Kunde nog nie êens van drôome, dèttoew zôon hier in de supermarkt hengt!”


Geen opmerkingen:

Een reactie posten